1393-12-28 03:32
4713
5
12112
تحلیل روز :

برگ برنده شهردار گرگان مردم هستند / مواجهه با صادقلو روز به روز سخت تر می شود/ منتقدین به کاروان توسعه گرگان بپیوندند

امروز دیگر مردم شهر گرگان و مدیران استانی و شهرستانی صادقلو را باور کرده اند و دل کندن از این شهردار باتجربه و با سابقه که اکنون در دل مردم شهرش ریشه دوانده و حواشی چند ماه اخیر نیز نام وی را بر زبانها انداخته به بهانه های استیضاح و طرح سوال کار آسانی نیست .

به گزارش گلستان ما ؛ اولین زیرگذر استان گلستان عصر امروز در گرگان مرکز استان گلستان جایی که 18 سال پیش استان شد به بهره برداری رسید و موجی از خوشحالی را در بین شهروندان ایجاد کرد.

اگر چه گلستان را پایگاه سیاست زدگی و فعالیت های سیاسی می خوانند که البته همین دلیل هم باعث عقب ماندگی استان شد اما یکسالی است که با روی کار آمدن صادقلو اول یعنی استاندار گلستان و صادقلوی ثانی یعنی شهردار گرگان تحولی در فرایند توسعه استان ایجاد شده است .

در اصل بنای انتخاب استاندار و مدیران بومی همچون حسین صادقلو شهردار گرگان نیز فعالیت و دلسوزی برای توسعه استان بود که بحمد الله این دو عزیز با جایگاهی که در استان و مرکز استان دارند به این نیت جامه خیرخواهی پوشانده و تاکنون توانسته اند خدمات شایان ذکری را به فرجام برسانند.

زیر گذر میدان معلم امروز در حالی افتتاح شد که بر سر نحوه اجرا ، مدت زمان اتمام پروژه و بحث های فنی آن صحبت های زیادی مطرح شد و برخی از اعضای شورای شهر گرگان از چند ماه پیش در قالب منتقدین شهردار ، همواره به این موضوعات نقد داشتند که در بازدید کمیسیون عمران شورای شهر گرگان از این زیرگذر در 25 بهمن بخشی از آنها عیان شد.

اما بواقع شهردار گرگان توانست در این مدت بر همه حاشیه ها غلبه کند و البته در این راه نباید از نقش پر رنگ محسن احمدی معاون عمرانی شهردار که واقعا فرد زحمتکشی است و پیمانکاربومی این پروژه براحتی گذشت که این زیرگذر را ظرف 6 ماه به پایان برساند.

حضور مردم گرگان در مراسم امروز(27 اسفندماه)  در میدان معلم همانند افتتاح روگذر شهید قندهاری در شب 12 مرداد ماه میدان ترمینال نوید بخش این نکته است که مردم تشنه توسعه و خدمت هستند و از هر حرکت عمرانی با این گستردگی استقبال می کنند .

در واقع صادقلو از همان ابتدا که روی کار آمد اثرات فعالیتهای خود را بر مردم مترتب کرد و بر همین اساس بود که نخواست وامدار حتی اعضای شورای شهر باشد و همواره یک روش متکی به مردم نه متکی به شورا را در پیش گرفت که یکی از انتقادات اعضای شورا نیز همین بود .

در واقع مردم برگ برنده صادقلو هستند و او در تمام حواشی و بحران ها اگر به سلامت عبور می کند حمایت مردمی را دارد و این مردم هستند که با حضور بر سر افتتاح پروژه ها به او قوت قلب و دلگرمی می دهند و او نیز به شوق همین مردم به اقدامات بزرگ عمرانی دست می زند .

امروز دیگر مردم شهر گرگان و مدیران استانی و شهرستانی صادقلو را باور کرده اند و دل کندن از این شهردار باتجربه و با سابقه که اکنون در دل مردم شهرش ریشه دوانده و حواشی چند ماه اخیر نیز نام وی را بر زبانها انداخته به بهانه های استیضاح و طرح سوال کار آسانی نیست .

بنظر می رسد اعضای شورای شهر گرگان البته برخی از آنها که سر ناسازگاری با این شهردار با این حمایت مردمی و مدیران استانداری برخوردار است را دارند ، باید روش خود را با او عوض کنند و سعی کنند که با تعامل و همفکری به توسعه شهر خود بیندیشند و فکر شهرداری گرگان بدون صادقلو ا از سر بیرون کنند که دیگر با این رزومه و عملکرد بعید است که بتوان با این شهردار مواجهه کرد.

همچنین صادقلو اثبات کرد که از هر گرگانی نسبت به گرگان دلسوزتر است و این را نه با حرف و شعار بلکه با عمل ثابت کرد و خط بطلانی کشید بر تمامی فعل و انفعالاتی که در سالهای اخیر تحت عنوان جریان " پان گرگانیسم " و در قالب عوام فریبانه " گرگاندوستی "  مطرح شد ؛ حرکت خزنده ای که فقط شعار می داد و به دنبال رای مردم بود و ائتلاف های رنگین آنها در این مدت حتی نتوانست کار کوچکی برای مردم گرگان بکند .

البته همه این مسائل ، کار را برای حسین صادقو به عنوان شهردار گرگان ، اعضای شورای شهر و شهرداری گرگان جدی تر و سخت تر می کند چه اینکه مردم انتظار دارند با بکارگیری تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود بر سرعت خدمت رسانی و آبادانی شهر افزوده شود و حاشیه ها و مشکلاتی که مردم در طول سالها در مواجهه با شهرداری با آنها روبرو بوده اند برطرف گردد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

نایب اسلطنه

در عجب هستیم که سایت گلستان ما که اینهمه در جهت مطالبات مردم و انقلاب تلاش میکرد، به یک باره چرخش 1800 درجه ائی را از ان خود نموده، در جشنواره روابط عمومی استانداری که تا چندی پیش منتقد سرسختش بودید جایزه دریافت می کنید و شهر دار رفاه طلب و استاندار متمول را و اعضای جک سوار شورای شهر را در استان بت می کنید / اینهمه تمجید را در تعجبیم... عزیزان گلستان ما این پل واقعا چه دردی از سفره های خالی مردم و فرهنگ به یغما رفته و اینهمه گرفتاری جهان اسلام... اگه شهردار پل زده وظیفه اش بوده / استاندار کاری کرده وظیفه اش بوده / حقیقت را کور کردید دوستان ... مطالبه گری مردم مظلوم استان را به مشتی ریاست طلبان وانهادید ... یه عقب گرد کنید و از دور به سایت تون نظری بیندازید... ببینید چقدر خراب کردید... از ما گفتن بود... اینطوری دوام ندارید

0
0
پاسخ
1393-12-27 19:57
یک گرگانی

واقعیت را بیان کردید.احسنت

0
0
پاسخ
1393-12-27 20:16
gol

شما نگران نباشیداگه دست در دست هم بدهند گرگانی و استانی آباد داریماصل آبادانی به عمران و فرهنگ است...

0
0
پاسخ
1393-12-28 14:54
محمدی

سلامبه نظرم هر شخصی با هر مذهبی از هر جای و مکانی وقتی توانایی و علم و مدیریت کاریی رو داره باید انجام بده و در کنارش چیز یاد بگیریم الانم اقای صادقلو چنین شرایطی رو داره..شکر خدا توی این دو سال اندازه 16 سال قبل پیشرفت داشتیم

0
0
پاسخ
1394-01-03 19:35
محمد

شهردار با لیاقت و دلسوز گلستانی دوست داریم و با تمام وجود برای سلامتیت دعا می کنم فقط گرگان... آقای صادقلو دوست داریم دمت گرم بقیه رو ولش کن هرکی مخالفت باشه دوره بعد شورا بهش رای نمیدیم

0
0
پاسخ
1394-02-15 08:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.